2013. december 15., vasárnap

~ 4. ~

-Fárasztó volt ez a délután.-jelentettem ki.

-Az biztos.-mondta.-De egy kis erőd,még biztos,hogy van...

Megcsókolt,én pedig viszonoztam.Csókcsatába kezdtünk,és mikor már nem volt kényelmes ahogy ültünk,hátradőltem,ő pedig fölém térdelt.Vadul tépte az ajkaimat,és csak másodpercekre váltunk el egymástól,hogy levegőt kaphassunk.Hirtelen a pólóm alá nyúlt,de én megállítottam a kezét.

-Bocsi.-állt le,és beletúrt a hajába.Olyan kis helyes,amikor zavarba jön!

-Semmi baj.-pusziltam meg az arcát.-Csak még nem szeretném...

-Értem én.-mosolyodott el és magához húzott,mire én felszisszentem.-Basszus!El is felejtettem. Nagyon fáj még?

-Csak ha hozzáérnek.-szorítottam össze a szemem.Egy kis hazugság mindig belefér...Egész nap égett a kezem,de ha elmondanám,akkor sajnálna és körülugrálna.-De egyébként nem érzem,hogy fájna.Akkor sem éreztem,most sem.

-De ilyet többet ne csinálj.-mondta.-Nagyon megijesztettél...

-Bocsi,csak...nagyon kiborultam,és nem tudtam máshogy levezetni a feszültségemet.És nem is akartam átjönni addig,amíg le nem nyugszom...

-Megértem.De menjél el fürödni,mert már így is késő van.

-Miért?

-Éjfél.

-Hupsz...

Bebattyogtam a fürdőbe,és amilyen gyorsan csak tudtam,elvégeztem mindent,amit csak lehet. Viszont én hülye nem hoztam be semmilyen ruhát magammal,ebbe a kikúrt kurva fürdőszobába...

Magamra csavartam a törölközőmet,és megpróbáltam észrevétlenül beosonni a srác szobájába.

Aha.Próbáltam.

Csongi a szobájában kapcsolgatta,mikor beléptem.Felém fordult,és elkezdett bámulni.Az arcom rendesen elszíneződött,még egy rák is megirigyelte volna.Mármint a színét.

-Csak...pizsiért jöttem...-motyogtam.-De nem hoztam.-nevettem fel zavartan.

-Engem az sem zavarna,ha így aludnál...-villantott egy perverz mosolyt.

-Haha.-grimaszoltam.-Adsz valamit,amiben aludhatok?

-Persze.-ment a szekrényéhez,és kivett belőle egy pólót,és egy alsógatyát,és átnyújtotta nekem.

Elvettem tőle,és már mentem is vissza felöltözni.

Nem sokkal később már hassal ugrottam rá az ágyban.Mintha csak otthon lennék...

Fellökte magát mellőlem,és húzott is be fürdeni.

Én meg nyugodt szívvel elaludtam...

~

Az ágy elkezdett recsegni,amire kipattant a szemem,és álmosan pislogtam Csongira.

-Bocsi.-suttogta,és egy puszit nyomott az arcomra.-Nem akartalak felkelteni,de ezek szerint sikerült...

-Hát nem.-nevettem fel.-De álmos vagyok.

-Elhiszem.-vigyorgott rám,és átölelte a derekamat.-Jó éjszakát...

-Neked is.-motyogtam,és már újra az álmok földjén jártam...

~

A telefonom csörgése keltett fel az édes álmomból,én pedig dühösen kinyomtam.

-A kibaszott telefon mindig csörög.-morogtam,mire mellettem valaki felnevetett.-Áááá!-ugrottam egyet,mert nem tudtam,hogy ki az.

Aztán szép lassan minden leesett.

Aztán visszapattant,és megint leesett.És széttörött.

Így belegondolva...mi lehet az??

-Jó reggelt.Meg fájdalmasat.-kuncogott Csongi,aki nagyon jól szórakozott a bénaságomon.

-Mióta vagy ébren?

-Negyed órája.-mosolygott édesen,és egy puszit nyomott a homlokomra.-Menj,készülj fel a sulira.Ma doga is lesz...

-Ja igen...Matekból.Majd segítek.-mondtam.

-Köszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése