2013. december 1., vasárnap

~ 2. ~

Mikor befordultunk az utcánkba,én már akkor elkezdtem izgulni,hogy mit fognak szólni.Vagyis nem anya,hanem Peti,a nevelőfaterom.

-Menj.Tanulj meg mindent,aztán hétre gyere.Oké?

-Megpróbálok...-sóhajtottam.-De Peti olyan szemét,anya miatta nem fog elengedni.Elhiszed?-néztem rá.

-El fognak engedni.-mosolyodott el,és megcsókolt.-De menj.

-Jó.Ma jó gyereknek kell lennem,azt hiszem...

-Nem árt.

-Akkor szia.-köszöntem el.

-Szia.-mondta,én pedig kiszálltam a kocsijából.

Elindultam a kapu felé,ő meg figyelte a mozgásomat.Legalábbis szerintem,mert nem hallottam,hogy elhajtana.

Benyitottam az ajtón,és ledobtam a táskám az ajtóba.Bementem a konyhába,ahol a húgom,anya és Peti vártak.

-Sziasztok.-intettem körbe.-Anya...beszélhetünk?

-Persze Flóra,mondd csak.

-De...nem itt.-a nappali felé biccentettem,hogy menjünk oda,és anya meg is értette.Kimentünk a többiek köréből,és egyből a lényegre tértem.-Szóval...elmehetek Csongihoz 7-re?Ott is aludnék nála,ha nem baj...

-Persze,menj csak.-mosolyodott el anya.

-Köszi!-nyomtam egy puszit az arcára.-Éhes vagyok...

-A kaja már kész van.Gyere enni.

~

Miután megettünk mindent,mentem is fel a szobámba,hogy megtanuljak azelőtt mielőtt elmegyek itthonról.Holnap lesz tesim (a fiúknak elmarad,nem ér!!),föcim,matekom,dupla angolom és törim.

Szóval akkor tanulhatok föcire,matekra,angolra és törire...Fuck yeaah!

Elkezdtem megtanulni a cuccokat,csak ugye az nem megy olyan könnyen.

Pontosítok.

Elaludtam.

A telefonom csörgésére ébredtem.Meg sem néztem,hogy ki hív,csak felvettem.

-Szia.-szólt bele Csongi.-Mikor jössz?Fél hét van.

-Ú,basszus,fel sem tűnt,annyit tanultam...-próbáltam beadni az ártatlant.Csak sajnos Csongi átlát rajtam...

-Aludtál?

-Egy jó nagyot.-bólintottam,bár ezt ő nem látta.Kell olyan hologramos telefon,mert akkor nem kell beszélnem,hanem elég ha csak bólogatok.Az olyan menő lenne!Mint a filmekben,ha előretekintés van a jövőbe.Meg lézerkard is kell.Olyan szép zöld.Vagy mondjuk fekete...

-Itt vagy?-hallottam meg Csongi hangját.Hupsz.Elkalandoztam picikét...

-Igen.Mit is mondtál?

-Azt,hogy a banda jönni fog,és olyan kilenc körül mennek el.Ugye nem baj?

-Ja,persze hogy nem!-ráztam meg a fejem.-Soha nem zavartak,sőt örülök,hogy találkozok velük.Mondjuk Matyiba már belefutottam ma reggel a folyosón.

-Komolyan?-nevetett.

-Szó szerint.-röhögtem én is.-Na mindegy is.Lerakom,mert akkor indulok is.

-Szia.

-Szevasz.-köszöntem el.Felálltam a székemről,és előkotortam,egy nagyobb táskát.A Green Day-es válltáskámba nem férne bele ennyi cucc,ezért nem azt vittem. Elraktam a cuccokat holnapra,ruhát, és már futottam is le a lépcsőn.

Mikor leértem,leraktam a táskámat az ajtóba,és felvettem a fekete Converse-met.Felcsaptam a vállamra a táskám,és elköszöntem.

-Sziasztok!

-Hova mész,kisasszony?-jött le a lépcsőn Peti.

-Csongihoz.Még próbálnak,de olyan kilenc körül mennek el a srácok.Hétre kéne odaérnem,de már így is késésben vagyok.-néztem a telefonom kijelzőjére.

-Holnap suli!-mondta.-Nem mehetsz.

-Anya már elengedett!-kaptam fel a fejem.-Nem mondhatod,hogy nem mehetek!Nem vagy az apám!

-Igen?Beszélek anyáddal.

-Beszélj csak!-futottam fel a lépcsőn.

*Peti szemszöge*

-Móni!-mentem be a konyhába.-Szerintem nem kéne elmenni Flórának Csongiékhoz.Kettesben lesznek,ki tudja mi történik...

-Volt már nála.Nem lesz semmi baj.-mosogatott tovább.

-Én nem bíznék meg benne a helyedben.Csongi sem jó gyerek,bármit kinézek belőle.Az a kis bulizós...

-Igazad van.-gondolkozott el.-Nem mehet.

*Flóra szemszöge*

Hallottam,hogy valaki feljön a lépcsőn,de én csak az ágyamon feküdtem.Anya nyitott be az ajtón,de én  fel sem néztem.

-Flóra!Nem mehetsz el Csongihoz.-mondta.

-Ki gondolta volna!-ültem fel.-Peti utál,és ő beszél rá arra,hogy soha ne menjek sehova!Megkeseríti az életemet!Nem tűnt még fel?!

-Kicsim!Még egy rossz szó és szobafogság.

-Szobafogság,csak nem itt.-vetettem oda.-Apához költözök,ő legalább normális!Ő megengedi az ilyeneket,és még Anna is szeret!

-Nem mehetsz el.

-De igen.Elmúltam 14,választhatok,hogy kihez megyek.És én apához költözök.Úgyis közelebb van mindenkihez,még a sulihoz is.Maximum ma nem megyek Csongihoz.De vedd úgy,hogy most már apánál lakok,szóval nem kell az engedélyed.-álltam fel az ágyról,és elmentem mellette.-Jó éjszakát.

Lementem a lépcsőn,és kimentem az ajtón.Persze a táskámmal együtt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése