2013. november 26., kedd

~ 1. ~

Egyszer volt csak szerencsém egész életemben,de az nem csak hozzám kötődik.

Szóval,mikor beléptem a terembe,mindenki házit másolt (a strébereket kivéve).Ledobtam a táskám a helyemre,és odamentem a többiekhez.

-Sziasztok.-nyomtam egy puszit Csongi arcára.-Mit csináltok?

-Ú,szia!-mosolyodott el Csongi,de fel sem nézett.-Én most matekot.

-Azt nekem is kell!-csapott a fejére Niki,és csoportosult a többiekhez.Leguggoltam a füzete mellé és néztem,hogy mit ír.

-Ez itt nem annyi.-mutattam egy eredményre,miután gyorsan átszámoltam a feladatot.-134 az eredmény,te meg csak 100-at írtál.

-Köszi.-vigyorgott rám.Ekkor jöttek be Áronék,és éppen azt tárgyalták,hogy miért rúgtam tökön a srácot.

-Te,hallod!-kiáltotta nekem.-Miért rúgtál tökön faszfej?

-Mert jól esett.-vontam meg a vállam,és én annyiban is hagytam volna.

-Te komolyan lefaszfejezted?!-pattant fel Csongi a helyéről,és odament eléjük.Nem kicsit volt dühös.-Pont te mondod valakire,hogy faszfej.Takarodj már el innen,baszd meg!-röhögött fel lenézően.-És ha még egyszer beszólsz neki,vagy valamelyiküknek-mutatott ránk-akkor ütök is.

-Jó,jó.-mentegetőzött.-Nem gondoltam komolyan.Csak kicsúszott a számon.Nem is rá akartam mondani.

-Én is így gondoltam.-bólintott,és egy elégedett mosollyal visszaült a helyére.

-Szép volt.-tartottam fel a kezem.

-Tudom.-vigyorgott.-Régen láttalak...-mért végig.

-Én is.Két hete utoljára...

-Ma átjössz hozzánk?Nem lesz otthon senki.

-Oké.-mosolyogtam.-Viki!Veled mi volt a szünetben?Nem is beszéltünk...

-Semmit nem csináltam.Valami szar táborban voltam,ahol még térerő sem volt.Se net...Anyámék egy olyan helyre küldtek,ahol helyes útra terelik a kölyköket.Rajtam kívül mindenki vagy kurva,vagy drogos,vagy bűnöző volt.Ott szenvedtem 2 hónapon keresztül...

-Az kurva szar lehetett...-röhögtem ki.Kedvességből,mi másból... :)

-Flóra!Lenne kedves a helyére menni?!És ha még egyszer meghallom,hogy káromkodik,beírok!-lépett be a tanár a terembe.-Örülök,hogy végre megtalálta az iskolát,már mindenkinek nagyon hiányzott...-pillantott Csongira.-Üljenek le!

Amikor ezt kimondta,én úgy ahogy voltam,ledobtam magam a székre.

Az a kibaszott szétkúrt nyomorék tanár egyfolytában oltogat minket.Mármint engem,Csongit, Nikit, Vikit és Balázst.Jut eszembe...Hol van?

-Hallod?Csongi!Csongi!-löktem meg a vállát,mire felém fordította a fejét.-Hol van Balázs?

-Lóg.-suttogta,majd kihúzta a füléből a fülesét.Ahaa...

-Unatkozok.-hajtottam le a fejem a padra,és végig figyeltem.

-Én is.-"feküdt" el ő is.-Beszélgessünk.

-Oké.

-Milyen volt London?-kérdezte.

-Nagyon jó.Szerencsére nem találkoztam semmilyen nyomival.A Big Ben gyönyörű,a London Eye nagyon cool,és...és...na mindegy.Minden szép.Milyen volt a suli?-rázkódott meg a vállam.

-Szar.Nélküled meg még rosszabb...-mondta csendben.

-Nekem is hiányoztál...-pislogtam rá.-Minden hiányzott.Ahogy beszélsz,amikor megvédesz,ahogy viszonyulsz az emberekhez...Pedig csak két hétig nem láttalak!-nevettem fel.

-Csongor és Flóra!Nem gondolják,hogy a táblára is kéne figyelni?!A szerelmi ügyeiket máshol tárgyalják meg,mert szerintem senkit nem érdekel...-fordított hátat a tanár.

-Tanárnő!-jelentkezett Adri.-Flóra megdobott ezzel a radírral!-panaszkodott.

-Jól van Flóra,hozza ki az ellenőrzőjét!-kiáltotta a tanár,mire előkotortam az említett füzetecskét,és az asztalára dobtam.

Az óra további részében néztem,ahogy valami biosszal kapcsolatos dolgot ír fel a táblára.Olyan unalmas volt az egész.Mondjuk az egész napomban az volt a legkellemesebb dolog,hogy kaptam egy beírást.Van több is,kit zavar?

~

Nem volt valami kellemes napom,de mindegy.Ma este megyek Csongiékhoz,és már most nagyon várom.De Dóri és Matyi is ott lesz,mert ma próbálnak is...Nem baj.

-Gyere Flóra!-intett Csongi,mikor a suli elé értünk.-Elviszlek.

-Köszi.-vigyorodtam el,és beültem a kocsijába.-Akkor...

-Este 7-re gyere át hozzánk.-mondta.-Nem lesz otthon senki.Akár ott is aludhatsz.

-Megkérdezem.-sóhajtottam,és elkaptam a fejem. Egy baj volt csak azzal,hogy meg kellett kérdeznem.Anya elengedne,ha nem lenne a pasija.Mindenről lebeszéli,aminek én örülnék,ezért vagyok általában mindig apánál vagy máshol...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése